fredag 6. november 2009

for ein fantastisk dag



- utrolig så vakkert det er her på averøy for tiden. Tidligere i høst holdt jeg også på å strikke luer, og da tenkte jeg som så at de som får luen trengte noen ord i tillegg. So fikk jeg hjelp av min kreative datter, så ordene ble som følger : -du fortjener noe som holder på varme tanker. Veldig bra ble det, so jeg skrev det ut på et sneidg papir jeg fant på "puls" butikken på senteret.-de har forresten meget fint å bruke til alle lue modellene og andre strikke modeller jeg lager.
Det er veldig artig å være kreativ med alt pyntet til det jeg strikker. Ein lyt ha litt tolamod, når ein skal tre ei og ei perle inn på tråden, men det er fantastisk gøy til slutt nåer ein er ferdig med modellen. Da blir jeg ekstra glad, så gjør det også godt å gi bort noe som folk setter pris på.

Ingen kommentarer: