torsdag 4. februar 2010

-2.hand



-for noen år tilbake, ganske mange år egentlig,kjøpte jeg en ola jakke. Har brukt den i perioder, men lite de siste årene. Det gode er jo, at den er hvertfall ikke kastet eller så. Den skal jeg nå lage om til 2.hand jakke. Har jeg sprettet av armene, slik at jeg kan igang med strikkede armer som skal "tromles" etterhvert. Garnet er pt2. Hadde egentlig tenkt å lage et nytt skjørt, men det får bli en annen gang det nå. Det er et langtidsprosjekt det her, men det kjekt ha det også.

2 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Hei! Takk for koselig hilsen på salgsbloggen min! Jeg blogger ofte altså, men på den andre bloggen- salgsbloggen blir bare når jeg har noe å selge :o)Så du er velkommen der også!! Så spennende prosjekt du har på gang da, gleder meg til å se den ferdig!
Ha en flott dag, hilsen Elin

min-design-strikk sa...

-da er det bare meg som ikke følger helt med elin :) får finne den andre bloggen din :))