tysdag 22. juni 2010

-beltespenner, filtede noter og heklet belte

-ja, nå er det snart kirkekonsert og kjolen til ruth elin, begynner å bli ferdig :) Forleden fikk jeg beltespenner og mousseline bånd i posten. Ganske snedig å finne beltespenner på nettet, slik at det er mulig å lage seg belter. Til denne kjolen har jeg heklet et belte og tenker å pynte på med blonder og bånd. Hvilken beltespenne spenne jeg ender opp med, det får jeg se hva som passer til slutt :)




-siden ruth elin er slik en syngedame, så har jeg også filtet noen noter til pynt på kjolen. Har brukt litt forskjellig farger og tenker å sett de på nåler, slik at de kan flyttes på eller tas av om det er ønskelig.



2 kommentarer:

HAKALLE sa...

eHei! takk for helsing på ALPAKKA-bloggen. Fram til no har vi kun samla ulla, så tenker vi å få spinne garn etterkvart. Vi skal bruke eit mikrospinneri som i utgangspunktet driv med mohairull, Midt-Svartdal.

mvh Aina

min-design-strikk sa...

-det blir spennende :) da får jeg følge med bloggen for å se når det skjer :))