laurdag 9. oktober 2010

-strikkede armvarmere

 Store søsteren min har bursdag i dag, så hurra for deg og sudiluttantei :) I gave har jeg har strikket armvarmere til henne. Jeg brukt alpakka garn fra garnstudio. Synes dette alpakka garnet er mykt og deilig, så disse armvarmerne ble like så. Først strikket jeg de lange, store og gode. Kjekt å bruke rundpinner, for jeg er ikke så begeistret for disse settepinnene. Så fikk varmerne seg noen runder i vaskemaskin og noen runder i tromelen. Da ble de akkurat passe lange og fine i fasongen.
                                               Lilla fargen er riktig så fresh og fin :)
Så har de fått en tabtrykk med: -denne er laget av glede, spesielt til deg
                                                      Hei så lenge og ha en finfin weekend :))

Ingen kommentarer: