tysdag 19. oktober 2010

-strikket veske

Denne vesken er laget til et flott søskenbarn av meg. Den er strikket i eskimo garn også har jeg trumlet den litt i vaskemakin etterpå. Så har jeg brukt diverse til pynt og fotoprint av familien til henne som skulle ha vesken.

Som veske lokk, har jeg brukt deler av en spisebrikke. Den ene fotoprinten er sydd fast til organza stoff, som gir fin og blank effekt og med sateng bånd rundt. Noen perle pynte "brads", under organza stoffet.
Knappen er en av de mangemange knappene jeg fikk av min svigermor.

I nedre kant av vesken er det to stykk mousseline bånd og brunt fløyelsbånd. Veske "hanken" er et belte fra et tidligere cord skjørt.

Dette er fotoprint av min og gavens eier bestemor og bestefar fra deres bryllup.

Her er tre stolte amerika damer :)

Baksiden av vesken er pyntet med fotoprints


Her er fotoprint av onkelen min, bildet er fra bryllupet til min mor og far. Så har jeg en tekst med; -humor hjelper i enhver situasjon. Kan du gjette hvor den er hentet fra??

To søte små søsken, som er mine søskenbarn.

Hei så lenge og ha en fortsatt god høstdag. Her på øya har vi blåsbortdagen i dag :))



Ingen kommentarer: