fredag 5. november 2010

-heklet veske

Jeg blir riktig så glad og det er veldig hyggelige når noen liker det jeg lager til, synes jeg :) Så takk for at du ville ha en veske laget av meg du hyggelige søskenbarnet mitt. Vesken er heklet i dobbelt garn, ullgarn fra Gjestdal. Det er to grå farger, ene litt mørkere enn den andre. Ved å bruke dobbelt garn, ble det mer "hold" i vesken. Har brukt litt forskjellig av pynt. Fotoprint av eieren av vesken, litt mouceline bånd, perler, stoff med trykk på (fra Puls butikken til Grete) og litt "fuske" pels (fra en krage som dattern min brukte en gang for noen år tilbake).
Jeg er litt susete, så jeg har klart å slette de fleste av bildene jeg tok av denne vesken, men noen ble det da.
Om du klikker på bildene får du de i større format og fotoprintene av Anne Grete søskenbarn, vises bedre

Har brukt et strikke belte (fra en jakke jeg hadde en gang) som håndtak. Pyntet det med grå perler.

Vesken er også fôret, men bildet av det er borte-vekk-vekk.

To knapper i "diamant-look" ble riktig så pene på denne vesken. Fotoprintene har jeg først sydd fast på et silke stoff (fra en pute jeg kjøpte tidigere i høst), så er det sydd til på vesken etterpå.

1 kommentar:

Vigdis sa...

Kjempetøff veske ja:-) Du e superflink:-))