søndag 6. februar 2011

-latter for liten og latter for stor

I et tidligere innlegg her,nevnte jeg på disse venninnene mine som er blitt 40 år. Det ble et par armvarmere til. I samme garn som tidligere, alpaca boucle. Dette garnet er mykt og deilig,samt at det varmer godt. Til heklekantene har jeg brukt av samme garnet og fargen. Ordprinten er ; -latter for liten og latter for stor. Om du klikker på bildene får du de i større utgave.
De armvarmerne her ble gode og lange,så de varmer godt oppover armene

Så har de sorte fløyelsbånd,som kan strammes inn ved håndleddene



De har heklet blonder i kantene.


Ordprinten, -latter for liten og latter for stor.

2 kommentarer:

La luz del norte sa...

Takk for at du var innom bloggen min og at du la igjen en kommentar. Alltid hyggelig med kommentarer! :)

Håper du får en fin uke!

Hilsen Solrosa

min-design-strikk sa...

takk for det, solrosa :)