søndag 29. januar 2012

-skal du ha enda en til da du-

Tidlig i fjor høst laget jeg til denne luen. Jeg hadde en periode hvor orange var en av mine utvalgte farger, så da jeg fant dette myke og deilige garnet (puno, raumagarn) ble det noen nøster. Vrangborden har jeg heklet i dobbelt trådet alpaca  (garnstudio), så plukket jeg opp masker langs kanten og strikket i vei med miniflette teknikk. Puno garnet er tykt,deilig og mykt, så denne luen holder deg god og varm. Litt pynt ble det også på denne luen, stoffknapper, en ordprint, fotoprint og litt perler. Du finner luen på min epla https://epla.no/handlaget/produkter/431559/

 Puno garnet er orangemelert, hvilket gir fine nyanser

Jeg har pyntet med perler i overgangen fra vrangborden til flette teknikken

Puno og alpaca er et veldig mykt og varmende garn

Luen er litt baggy

 Denne fotoprinten er riktig så nydelig

 Med ordprinten; -skal du ha enda en til da du-

 Tre stoffknapper (en har jeg fått, en kjøpt og en arvet)

Vrangborden har jeg heklet på tvers 



Lag dere en god uke :)

Ingen kommentarer: