torsdag 8. april 2010

-enda en heklet caps






































-det her er veldig gøy :) slik hekling er helt greit som "pause syslerier". Har vært og kjøpt til lilla garn til en kjole til min svigerinne, men måtte bare bli ferdig med denne capsen før jeg gjør ferdig kjolen hennes. Denne capsen er også i dobbelt bommuls-garn, litt usikker om hvilke type garn det er. Er noe jeg har hatt liggende etter en jakke fra noen år tilbake, men kjekt å bruke det til noe igjen. Har pyntet på med et trykk "du fortjener noe som holder på varme tanker" og fototrykk av meg selv som liten i sandkassa. En "buttoms" har jeg også brukt, isteden for å hekle en knapp til å ha midt opp på caps`n. Tror den her blir en favoritt i vår :))

- i dag har eveline jenta mi bursdag, 16 blir hun nå alt :)) flott jente, tar med et bilde av henne også.

lag dere en fin torsdag kveld og hei så lenge :)

Ingen kommentarer: