tysdag 6. april 2010

-heklet "caps"





































-jeg liker godt å ha noe på hodet når jeg ferdes utenfor huset og siden strikke-luene, nå begynner å bli noe varme. Ja, da var det på tide å lage noen andre luer og litt "pause" syslerier fra kjole strikkingen min :) Denne "caps`n" er heklet i safran garn fra garnstudio. Fargen er veldig fin synes jeg og har brukt dobbelt garn for å litt mer "hold" i den. Skjermen har jeg heklet i dobbelt, ellers ble den litt snedig synes jeg. Er ikke så dreven med hekling, så har tatt utgangspunkt i en oppskrift fra garnstudio. Måtte gjøre den om en del, siden jeg hadde nokså mye tynnere garn. Tenker det blir flere slike og har allerede begynt på en som er i beige farget.
hei så lenge og ha en fin mandag og uke også :)








3 kommentarer:

Vigdis sa...

Den var superflott og jeg hadde ønska at jeg hadde kledd sånne:-((((
Sal høre med tantejenta mi Lisa om hun har lyst på en sånn:-))

min-design-strikk sa...

-takk,takk vigdis :) Hyggelig du likte hekle caps`n, første gang jeg prøver på hekle slikt. Gi meg en pip om lisa vil ha en :))

M sa...

Kjempefine ting...velkommen til Bloggedamer40+, bloggen ligger til høyre, klem, M