måndag 24. mai 2010

-lise kjolen






































-min svigerinne lise, har ønsket seg en strikkekjole. Så da ville jeg glede henne med en strikkekjole i bursdag gave. Bursdag hadde hun i april, så kjolen har ligget litt på hviling og så fremme igjen. Nå er den ferdig, så nå kan hun bare vente på sommerdager og svinge seg rundt :)
Kjolen har jeg strikket i bommuls garn, fra solberg spinneri og mercirisert bomulls garn,sandnes garn. Beltet har jeg heklet og er en blanding av viscose og mercerisert garn. Foto trykken, er brudebilde av lise`s foreldre, mine svigerforeldre. Et fototrykk av min svigermor som lita jente og lise (fototrykk bak) som lita jente, i rød matroskjole. Flotte bilder, som gjør kjolen litt mer spesiell
hei så lenge :)














Ingen kommentarer: