søndag 29. august 2010

-nye garnhesper

-før jeg dro på ferie til djerba, hadde jeg håp om å finne diverse markeder med garn :) Da vi tok turen inn til houmt souk, som var en av byene nær der vi bodde, var det ikke så mye garn å finne på markedet. Derimot dukket det opp en mann (en liten luring) som viste oss rundt omkring forbi og tok oss inn i diverse butikker. Jeg forklarte han at jeg var kunne tenke meg å handle garn, da tok han oss med en tur innom en stor teppebutikk,oida-oida vi måtte snakke oss ut av det, når selveste sjefen kom a gitt :))) Så forstod "luremannen" hva jeg mente og han tok oss med til en butikk med nokså meget garn. Tror nok det meste av garnet som var der, ble brukt til tepper. Fant til slutt noe som var greit, til svar på hva slags type garn det var, svarte mannen. -Det kunne brukes av alle slags mennesker og til alt mulig, jaja det ble to garnhesper da og fargene er riktig så bra og mykt er garnet også. En mørk turkis og mosegrønn farge. Så får vi se hva det blir til med tiden, av garnet fra djerba :))


Ingen kommentarer: