onsdag 29. september 2010

-heklet veske

For en tid tilbake hadde tre venninner av meg trippel fire-null-års-feiring :) Det var et riktig så bra selskap. I den anledning laget jeg til gaver til disse flotte damene da. Ragnhild fikk denne fargerike heklede vesken. Den er heklet i higlander garn fra garnstudio. Lokket til vesken har jeg laget til av en bordbrikke. Veske "hanken" er sydd av noe fløyelsstoff, jeg fant hjemme på syrommet til min mor. De fine fotoprintene er av bursdag damen, hennes søster og mor. Litt pynt av ymse saker ble det også til denne vesken.
-
-synes det pyntet litt ekstra ved å sette fotoprint på et fløyelsstoff
-tittentei ble også med ja og knappen har jeg satt sammen av flere små knapper :) Det røde fløyelstoffet som fotoprinten er på, er fra en gammel jakke jeg har. Riktig så søt liten ragnhild jente. Hennes mor og søster er fine de med og særlig søstern som har på seg en skikkelig plastik bleiebukse :))
-på baksiden er det utklipp av et stoff jeg har, med etterligning av gamle engelske avisoppslag

Ingen kommentarer: