fredag 24. september 2010

-så ble det en kjole til

Denne kjolen begynte jeg på for riktigriktig lenge siden, lenge som i over som nesten to år vil jeg tro. I utgangspunktet skulle jeg vel egentlig bruke en gammel kjole som underdel. Slik ble det ikke gitt, istedet brukte jeg noe av garnet jeg kjøpte på djèrba. Fant ut at det mosegrønne passet perfekt sammen med det sorte boucle garnet. Kjolen gjorde jeg ferdig til jeg skulle i trippel førtiårslag for noen uker siden, men tok litt tid å få den her på bloggen a gitt :))                                     
-synes det passet perfekt med dette litt brede beltet til og de to fargene ble finfine sammen
-rillestrikk gir en riktig så fifi effekt
-boucle garn i seg selv, gir en super effekt
-denne fotoprinten er av min far i ung alder, han leser avisen :) Så ble det fløyelsbånd og en blondkant til pynt, det gjør alltid susen. Greia når man skal pynte til med, tre bånd i nederkant. Så har jeg lært meg til å sy fast tre bånd på en gang, da sparer jeg meg for litt tid da vettu :))) 

hei så lenge og god weekend :))
                                                 

Ingen kommentarer: