fredag 31. desember 2010

-du gjør meg veldig glad skjerf

Hekling er en fin ting og det skjerfet her, ja det er også heklet. I samme teknikk som noen andre skjerf som jeg har laget. Fargene er riktig så gode sammen. De er ikke av samme garnmerke, men det er bare stas og benytte seg av diverse garn. Det her er rheuma thermal wolle, daletta og vivaldi. Vivaldi brukte jeg til "duskene" i endene av skjerfet. Så er det fotoprint av et vintage kort og en ordprint med; du gjør meg veldig glad.
Skjerfet er akkurat passe langt, slik at en kan legge endene over hverandre.

Noen perler, i turkis, pyntet jeg også med. Klikk på bildet, så synes de bedre

Ordtrykk; -du gjør meg veldig glad

Vintage kort print, en søt liten gutt.

Nå ønsker jeg alle mine lesere et riktig godt nytt år og lag dere gode dager i året som kommer. Takk for at dere er innom siden min, det gjør meg veldig glad :) 

Ingen kommentarer: