torsdag 30. desember 2010

-40. års skjerfet

Skjerf får man aldri nok av :) Jeg synes det er veldig kjekt å ha litt å variere med. Det snedige er, at med et skjerf, kan antrekket bli noe helt annet. Dette skjerfet her, er heklet i silke alpaca og cotton viscose. Det er supert til pynte skjerf,som f. eks til den lille sorte som jeg endret litt på her tidligere i høst. Så er det også pent til en enkel genser eller så. Garnet er litt tungt, så det ble best å lage det litt smalt. Har pyntet på med sorte perler, ikke så lett å se de på bildene. Fotoprinten er et gammelt vintage kort og ordprinten er ; jeg tenker at det å bli 40 år, er en finfin alder. For det å blir firenull år, er en god alder synes jeg.
Skjerfet er langt og smalt, slik at man kan sveive det en gang rundt halsen. Så henger det tungt nedover, med perler og fotoprint.


Vintage kort og ordprint ; jeg tenker at det å bli 40 år, er en finfin alder.



Lag deg en god onsdag, det fortjener du :)

1 kommentar:

Elin sa...

Hei! Helt enig med deg at sjerf og sjal får man aldri for mange av! Morsom og titte på hva du har laget.