måndag 3. januar 2011

-kreativitet er som medisin for meg

Krativitet er virkelig som medisin for meg. Jeg har alltid strikket, men etter at kroppen min begynte å bli ute av drift med ME. Ja, så har jeg blitt mer og mer kreativ. Det er en glede tenker jeg og gir en mestringsfølelse, når kroppen min ikke fungerer helt til alt det andre i hverdagen. Jeg kan faktisk ligge å strikke eller hekle, eller sysle med kreative hodetanker, når jeg ikke er helt i dvalemodus da. Kreativiteten er hvertfall god å ha, den gjør meg både godt og glad.
 Garnet til dette skjerfet kjøpte jeg for riktigriktig lenge siden. Jeg strikket det også for en god stund siden, men det ble ikke pyntet ferdig heklekanter, fotoprint og ordprint før rett før jul. Ting tar litt tid noen ganger vettu. Det er strikket i et boucle garn, den ene siden ble grå melert og den andre svart. Heklekantene er også i boucle, alpaca boucle ble de av. På ordprinten står det ;-kreativitet er som medisin for meg. Så er der fotoprint av nøgd ku.
En gråmelert og sort ende.

Litt diffus ku og ordprint.

Ingen kommentarer: