fredag 7. januar 2011

-min lille portemonet

Denne lille saken her, er jeg blitt veldig glad i :) Den bærer jeg med meg de fleste steder. Den er strikket og tromlet seg litt i trommel etterpå. Da blir den tettere i maskene, hvilket er greit for en slik liten sak. Den er pyntet på med perler, mousseline bånd, ulike brads, knapper, fotoprint og ordprinter.
Det er særs hyggelig å ha slike flotte fotoprints av pappa og mamma på, det gjør den riktig så personlig.

En lille portemonet, som kan brukes til hverdags og fest :)

Litt boble stoff, fra en nokså gammel boblekåpe etter mor fikk jeg også bruk for.

Litt perle detaljer og kantebånd av mousseline. Lokket til portemonet, er avklipp fra en gammel genser

Ordprinten ; pappan min er utrolig sprek, han er faktisk over 80 år. Pappa min ble ganske stolt da jeg viste han at var på portemonet min :)

Så her er han, pappa`n min med avisen og min bestemor. Bildet er ca 1956

Så er det mamma`n min, et bilde fra slutten av 1960 tallet. Fotoprinten er sydd fast på et silkestoff, fra en pute.

Ordprint ; mamman min er en flott dame :) Jeg er stolt av mamma min

En liten knappe detalj, flott knapp som er kjøpt på Otta

4 kommentarer:

plosiv sa...

Veldig fin! Personlig og stilig - jeg liker!

min-design-strikk sa...

takk, takk :) så hyggelig du er innom bloggen min, plosiv :))

min-design-strikk sa...

takk, takk :) så hyggelig du er innom bloggen min, plosiv :))

aneta sa...

Å, så fin lommebok og så fine knapper? Kan vi hjelpe deg med noen smaskens til dine hekle/syprosjekter? Hilsen
Aneta