fredag 18. februar 2011

-jeg er mamma, en riktig så god en

Tidligere i år heklet jeg dette skjerfet til min tante. Jeg vet at hun er kjempe dyktig til å strikke sokker og siden jeg ikke er spesielt god til det,så gjorde vi et bytte. Hun fikk dette skjerfet av meg og jeg fikk flotte sokker av henne (bilde av de også). Skjerfet er heklet i suri, alpakka garn. Har brukt dette garnet tidligere og det er fantastisk mykt og varmende. Med doble staver, så ble det lett og luftig. Har pyntet på med fotoprint av min tante og onkel, bilder fra deres unge dager. Samt av barna deres. En ordprint hvor det står; -jeg er mamma, en riktig så god en. Denne ordprinten synes jeg tanten min fortjener å få.
Skjerfet er passe langt,så det knytes i halsen.

I endene har jeg heklet på blondekanter. De er i vivaldi garn.

Vivaldi garnet er mye tynnere og har mer glans i seg.

Ordprinten for tanten min; -jeg er mamma, en riktig så god en

Så de flotters sokkene tanten min har strikket,takk. De brukes flittig og jeg riktig så nøgde med de.


Snart er det weekend. Gjør det ritkig så god for deg selv og de rundt deg.

Ingen kommentarer: