torsdag 4. oktober 2012

-alt har en mening,sies det-

Når man lager til en del syslerier,blir det også etterhvert litt rester med garn. Så da fant jeg frem litt alpaca boucle (fra garnstudio), pilpi alpakka (rauma garn), mini alpakka (fra sandnes) og glitter gull tråd. På pinner nummer seks går det finfint. Også vips,ble det en reste-garn-genser til meg. En skikkelig god, myk og varmende genser. Aldeles nydelig å ha rett på huden er den også. Så har jeg selvsagt vrang-siden ut (synes det gir slik en "fluffy" en effekt i seg selv) og raglan-arm felling. Denne genseren har også hatt noen runder i tørketrommelen, alpaca boucle garnet blir litt fastere etter en slik behandling.

Tynne striper ble det denne gangen

 Genseren er kroppsnær, en fasong jeg liker godt

 Foto og ordprinten som er foran på genseren. Det gamle glansbildet er riktig så yndig

 Boucle-garnet, blir enda mer "boklete" når det får seg noen runder i trommelen


 Gulltrådene jeg har strikket med, synes ikke så godt på bildene, men det gir genseren litt med "glam"

 og paljett-båndene pynter opp genseren enda litt til. De holdt fint i tørketrommelen også faktisk

Enda et yndig og vakkert glansbilde, som fotoprint på ryggen

  Nå kan jeg ligge lang-flat i høst-sola,i min nye stripete reste-garn genser





Hei så lenge og takk for at du kikket innom siden min :)

Ingen kommentarer: