onsdag 22. september 2010

-bodilknapper

-det har seg slik at jeg er veldig begeistret for knapper :) Jeg kjøper stadig noen nye, med tanke på å bruke de til det jeg lager og det er jo snedig. Så er jeg så heldig å ha en svigermor som har tatt vare på mange gamle knapper. Hun har mange flotte knapper og heldig som jeg er, skal jeg få plukke meg ut de jeg vil ha. Gjett om jeg ble glad :)) så takk, takk til svigemor bodil for alle knappene jeg får. Så nå skal det bli gjenbruk av knapper til både vesker, jakker og annet, det blir stas.

-de røde er riktig så "shineeeee"
-det var veldig mange i farge hvit/beige
-noen med gulskinn
-de brune var pene

-noen blå og grønne var det også
-tinnknapper med elg eller smilefjes
-beltespenner i tinn, blir riktig så snedig når jeg skal lage til belter

hei så lenge og lag deg gode dager :)

Ingen kommentarer: